magnific-DEZmQlRlMEDz0ZWIIdWm-Afbeelding-voorbeeld-bewerkt-web 1

Eén verhaal, één oplossing, één naam: FiscFree vernieuwt  

Er staat iets te gebeuren dat wij graag met jullie willen delen. FiscFree verandert, niet drastisch, maar wel een stuk beter. Een nieuw logo, een nieuwe website en een samensmelting van al onze expertises in één duidelijk verhaal. Die verandering ga je ook zien en ervaren.

Wij willen voor onze klanten een vanzelfsprekende partner zijn: eentje die HR volledig ontzorgt op het gebied van secundaire arbeidsvoorwaarden en antwoord geeft op uitdagingen als stuwmeren, duurzaamheid en vitaliteit. Die taal spreken wij als geen ander, en die gaan we laten zien in de nieuwe platform, website en herkenbare identiteit.

Want: FiscFree is Good for all.

 

Hoe zat het ook alweer?  

FiscFree bestaat inmiddels al ruim 30 jaar. We begonnen met zakelijke fietsregelingen, toen nog onder de naam Nationale Fiets Projecten, en groeiden door naar een breder profiel als employee benefits specialist. Onder de paraplu van NFP Groep ontstonden in de loop der jaren meerdere merken, oplossingen en klantgroepen. 

Zo lanceerden we Trappers, hét fietsstimuleringsplatform, en voegden we recent een complete fietslease-oplossing toe voor werkend Nederland. Stuk voor stuk initiatieven met hetzelfde doel: een positieve bijdrage leveren aan de band tussen werkgever en medewerker – én daarmee HR ontzorgen. 

Al die kennis en expertise worden straks vanuit één bron de wereld ingestuurd: dé employee benefits specialist, gevangen in één herkenbaar merk, met één helder verhaal en één complete oplossing. 

Een nieuw logo voor FiscFree: vanuit onze kracht

Een aangescherpte huisstijl kan niet zonder een update van het logo. En die is raak: het beeldmerk vertelt ons verhaal in één krachtig symbool. De asterisk staat voor verwijzing naar méér: een toegevoegde waarde en een aanvullende belofte. Voor HR-professionals betekent dit dat je met FiscFree verder kijkt dan de WKR naar een volledige employee benefits aanpak: je krijgt een partner die meedenkt, adviseert, en concreet invulling geeft aan jouw beleid en ambitie.   

De pijl die subtiel in de asterisk is verwerkt, geeft richting. Het staat symbool voor FiscFree als gids en richtinggevend partner voor HR-afdelingen. Wij wijzen niet alleen de weg, maar lopen mee in de ontwikkeling van jouw beleid, organisatie en je mensen.  

Zo vangt het logo in één beeld waar wij voor staan: eenvoud, belofte en richting. Een aangescherpte boodschap en propositie, gevangen in een herkenbaar symbool dat precies laat zien wie we zijn en wat we goed doen.  

Vanuit verhaal naar applicatie  

Het verhaal wordt concreet. Onze vernieuwing gaat verder dan uitstraling alleen – ook aan de technische kant bouwen we door. Achter de schermen werken we aan een compleet nieuw platform dat begin volgend jaar voor de eerste klanten live gaat. Maar daarover volgt binnenkort meer.  

Samen vooruit

FiscFree vernieuwt, maar blijft dichtbij. Wat niet verandert, is waar het allemaal om draait: organisaties helpen om goed werkgeverschap eenvoudig en haalbaar te maken – met oplossingen die werken voor werkgevers én medewerkers. 

We staan aan het begin van een nieuw hoofdstuk, waarin we onze kracht nog beter kunnen laten zien. En we nemen je daar de komende tijd, stap voor stap in mee.